SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: 22 842 08 00

Lead generation

W naszym call center prowadzimy specjalistyczne kampanie lead generation wspierające działania sprzedażowe. Podchodzimy indywidualnie do każdej kampanii, dzięki czemu jesteśmy bardzo skuteczni. Nasi konsultanci to bardziej handlowcy niż telemarketerzy, dobrze znający specyfikę produktów i potrzeby branży IT. Do każdego potencjalnego kontaktu podchodzimy bardzo skrupulatnie – wykonujemy nawet 10 prób dotarcia do jednego respondenta. Nasze kampanie są wieloetapowe i łączą ze sobą różne kanały komunikacji.


Bazy danych

Dobór odpowiedniej grupy docelowej jest jednym z głównych czynników mających duży wpływ na skuteczność kampanii marketingowych. Przy akcjach przeprowadzanych dla naszych Klientów wspieramy się własną bazą danych B2B nakierowaną na sektor IT:

  • Resellerzy, dystrybutorzy i producenci IT – osoby kontaktowe
  • Firmy i instytucje – osoby na stanowiskach IT odpowiedzialne za zakupy, osoby zarządzające firmą
  • Public – instytucje administracji państwowej i edukacja.

W naszych działaniach wykorzystujemy narzędzia do automatycznego łączenia i czyszczenia baz danych.

Telemarketing

Wspierany jest przez wysyłanie materiałów reklamowych i informacyjnych pocztą elektroniczną. Projektujemy materiały graficzne i reklamowe oraz formularze interaktywne. Pomagamy w pozyskaniu uczestników zarówno na eventy organizowane przez naszą agencję jak także na potrzeby innych projektów. W oparciu o naszą bazę danych oraz doświadczenie w budowaniu baz specjalistów B2B docieramy do właściwych osób.


Specjalistyczne call center

W naszym call center pracują specjaliści z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży telefonicznej, doskonale znający specyfikę i produkty branży IT. Pracujemy na autorskim systemie telemarketingowym, który dostosowujemy do potrzeb naszych klientów. W naszym systemie gromadzimy wiedzę o firmach, co pozwala nam na skuteczne zwiększenie sprzedaży u naszych Klientów. Specjalizujemy się m.in. w obsłudze projektów wsparających działy sprzedaży – kampanie lead generation i pozyskiwania uczestników na różnego rodzaju wydarzenia.